Miesięcznie, w okresie trwającej pandemii, MZK przewozi ok. 300 tysięcy pasażerów. W styczniu do MZK wpłynęło 5 skarg.
- Zdajemy sobie sprawę, że wiele osób nie zgłasza oficjalnie niedociągnięć czy popełnionych błędów. One rzecz jasna się zdarzają. W tak dużej strukturze organizacyjnej jaką jest Międzygminny Związek Komunikacyjny ich nie unikniemy. Dlatego tym bardziej zależy nam na tym, abyśmy byli w stanie do końca i rzetelnie reagować na zgłaszane już przypadki - mówi Rafał Jabłoński, rzecznik prasowy MZK Jastrzębie.
Jak przesłać skargę?
- Wyjaśnienie konkretnej sytuacji nie jest możliwe bez podania przez niezadowolonego pasażera daty i miejsca zdarzenia, numeru linii autobusowej, a w przypadku nierealizowania rozkładu jazdy godziny odjazdu z konkretnego przystanku. Wskazane jest podanie kierunku jazdy. Przykład: Przystanek „Marklowice Dolne”, linia 228, 10 lutego 2021, godz. 15.21, kierunek Świerklany - dodaje.
Skargi można składać na kilka sposobów: w siedzibie Związku - Jastrzębie-Zdrój ul. Przemysłowa 1, w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego z pozycji strony internetowej MZK Jastrzębie (http://mzkjastrzebie.com/kontakt), mailem na adres mzk.sekretariat@mzkjastrzebie.com lub telefonicznie pod nr. 32 4763474.
info: MZK Jastrzębie.
Komentarze