Galeria Wiślanka od chwili otwarcia stała się główną destynacją zakupową dla mieszkańców Żor oraz okolicznych miejscowości. Jako pierwsze w mieście nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe zapewnia pełen przekrój najpopularniejszych marek wszystkich branż.
Projekt zrealizowany przez lokalnego inwestora – Wiślanka S.A., doskonale znającego potrzeby i wymagania przyszłych klientów, został skomercjalizowany wraz z firmą Mallson Polska, niemal w 100 procentach przed otwarciem. Mimo trudnego czasu dla całego rynku Galeria Wiślanka oceniana jest jako projekt z wciąż rosnącym potencjałem, czego najlepszym przykładem są kolejne otwarcia.
Do grona najemców centrum handlowego dołączyła perfumeria Douglas. Tym samym sieć zadebiutowała z pierwszym salonem w Żorach. Perfumeria została otwarta w najnowszym koncepcie urządzonym w nowoczesnej stylistyce. Zastosowano w niej wygodny podział na strefy makijażu i pielęgnacji oraz zapachów, zapewniający bezpośredni dostęp do wszystkich artykułów oraz umożliwiający ich przetestowanie przed zakupem.
– Cieszymy się, że w Żorach powstała mająca tak duży potencjał Galeria Wiślanka, w której mimo trwającej pandemii otworzyliśmy, w pełnym reżimie sanitarnym, perfumerię Douglas. Jest to już nasza 145. perfumeria w Polsce – mówi Magdalena Przybysz, Expansion & Investment Director Poland, CEE.
Perfumeria Douglas w Galerii Wiślanka dzięki wykwalifikowanej i profesjonalnej obsłudze zapewnia klientom jedyny w swoim rodzaju shopping experience. Na kupujących czekają produkty kilkuset marek. Wśród nich są nie tylko uznane na całym świecie brandy premium, ale także coraz popularniejsze marki organiczne i naturalne.
W asortymencie Douglas znajdują się także kosmetyki nowych konceptów, zdobywających uznanie szczególnie wśród młodych odbiorców. W salonie dostępna jest także szeroka paleta nowości i klasyków perfumeryjnych znanych domów mody oraz projektantów.
Galeria Wiślanka
to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), na której swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, 4F, Orsay, Diverse, Solar, Tatuum, Ryłko, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Bytom, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.
Komentarze