gksjastrzebie.com
gksjastrzebie.com

Sprzedaż stacjonarna odbywać się będzie w Sklepie Kibica „Górnicza Wiara” zlokalizowanym w pasażu podziemnym naprzeciwko Galerii Jastrzębie (tzw. małe podziemia), a internetowa poprzez stronę www.bilety.gksjastrzebie.com

Karnety

Ze względu na odgórne wytyczne i ograniczenia, karnet można nabyć jedynie na co drugie miejsce.

UWAGA!
Zmienił się system sprzedaży poprzez stronę www. Kibice, którzy posiadali już konta w „starym systemie”, posiadają je także w aktualnym systemie. Zmienił się jednak sposób pierwszego logowania. Poniżej instrukcja pierwszego logowania dla dotychczasowych klientów.


1) kibic wpisuje swój adres mailowy w pozycję Nr Karty Kibica/Login
2) w pole PESEL/hasło wpisuje cokolwiek lub wciska enter
3) pojawi się formularz, w którym wprowadzamy PESEL oraz wpisuje nowe hasło do konta, oraz akceptuje zgody
4) kolejne logowanie to e-mail oraz nowe hasło

Jeśli jesteś kibicem GKS-u, a nie masz/nie znasz adresu e-mail, skontaktuj się z obsługą Strefy Kibica – bilety@gksjastrzebie.com.

Uwagi
- Osoby, które kupiły bilet bez karty kibica, otrzymają na wskazany adres e-mail bilet z kodem kreskowym, który należy wydrukować i zabrać ze sobą na mecz. Przy wejściu na stadion bilet zostanie zeskanowany. Możliwe jest również skanowanie biletu wyświetlanego na ekranie telefonu.

- Osoby, które kupiły bilety z kartą kibica, wchodzą na stadion tak jak do tej pory, odbijając doładowaną kartę na czytnikach umieszczonych przy kołowrotach.

- Osoby niepełnosprawne mogą zakupić bilet ulgowy tylko stacjonarnie za okazaniem legitymacji inwalidzkiej.


Szczegółową instrukcję strefy kibica znajdziesz TUTAJ.

Przypominamy, że cały czas trwa sprzedaż voucherów na karnety na trzech kopalniach: „Borynia”, „Jastrzębie-Bzie” i „Zofiówka”, które po zakupie należy osobiście wymienić na karnet w Sklepie Kibica „Górnicza Wiara”.

Godziny otwarcia:
Poniedziałek: 12:00 - 17:00
Wtorek: 10:00 - 16:00
Środa: 10:00 - 16:00
Czwartek: 10:00 - 16:00
Piątek: 10:00 - 19:00
Sobota: 9:00 - 13:00

W przypadku problemów bądź pytań prosimy o kontakt poprzez e-mail bilety@gksjastrzebie.com.

Źródło: gksjastrzebie.com

Komentarze

  • Adam Pietras 20 lipca 2021 08:39Twój kontrahent spóźnia się z płatnością? Wystawiłeś FV z odroczonym terminem płatności? Skorzystaj z faktoringu! Nie musisz czekać aż Twój klient opłaci fakturę. Pieniądze możesz mieć na koncie nawet tego samego dnia. Sprawdź na https://faktors.pl Lub napisz na kontakt@faktors.pl Serdecznie pozdrawiam, Adam Pietras
  • Kibic!! 20 lipca 2021 00:02No to trzeba się zaopatrzyć :D

Dodaj komentarz