Telepromocja
Na kilku tematycznych kanałach TVN oraz w TVS można się natknąć na spoty reklamowe, poświęcone Rybnikowi. Na początku pojawia się złota rybka, a potem i herbowy szczupak z poidełka. To część kampanii promocyjnej pod hasłem „Rybnik, inwestujesz – zyskujesz”. Jej koszt to 1,9 mln zł, ale gmina wyda tylko 300 tys., bo zdobyła 1,6 mln dotacji z UE.
Główny cel kampanii to wypromowanie terenów w centrum, głównie dwóch działek przy ulicach 3 Maja i Hallera. Obie próbowano sprzedać w październikowych przetargach, ale, jak „Nowiny” pisały, nie wpłynęła na nie nawet jedna oferta. Wszystko wskazuje na to, że przetargi zostaną powtórzone na wiosnę, a cena wywoławcza będzie już niższa. Czy więc nie za wcześnie na taką promocyjną ofensywę? – Nie. Ważne, by dotrzeć do potencjalnych kupców z informacją, że są takie tereny, a trzeba to zrobić odpowiednio wcześnie. Każda poważna firma potrzebuje czasu na zbadanie rynku, biznesowego otoczenia itd. Musi też przygotować biznesplan – mówi Mateusz Motyka, naczelnik magistrackiego wydziału rozwoju, promocji gospodarczej i integracji europejskiej.
Projekt „Rybnik, inwestujesz – zyskujesz” obejmuje też udział przedstawicieli władz miasta w marcowych targach w Cannes. W TVN 24, TVN CNBC Biznes i w TVN International spoty będą emitowane do 15 listopada.

Komentarze

Dodaj komentarz