Z horrorem do przedszkola
Wytwórnia z Gdańska wyprodukuje 16 trzyminutowych filmów informacyjno-promocyjnych oraz 60-sekundowy spot, które mają zachęcić rodziców do posyłania dzieci do przedszkoli. Wszystko to będzie kosztowało blisko 14,7 tys. zł, ale większość kwoty wyłoży Unia Europejska. Racibórz dostał bowiem z Brukseli na promowanie przedszkoli 464 tys. zł.
– Kampania informacyjna ma dostarczyć rodzicom dzieci obszernej wiedzy na temat edukacji wczesnoprzedszkolnej i skłonić ich do posłania dziecka do placówki. Obecnie 56 procent polskich dzieci w wieku od trzech do sześciu lat chodzi do przedszkola. Jednak na tle innych krajów UE nie wypadamy zbyt dobrze, bo tam wskaźnik ten wynosi 80 procent – zaznacza Anita Tyszkiewicz-Zimałka, rzecznik prasowa magistratu. Jak jednak dodaje, w samym Raciborzu pod tym względem nie jest tak źle. Na terenie miasta działa 16 publicznych przedszkoli, do których chodzi ponad półtora tysiąca dzieci. To aż 85 procent raciborskich pięciolatków, 77 procent czterolatków i 63 procent trzylatków. Do konkursu na rzeczone filmy zgłosiły się aż 28 wytwórnie. Najdroższa oferta firmy z Torunia opiewała na 120,5 tys. zł. Wygrała zdecydowanie najtańsza wytwórni z Gdańska, która produkuje spoty reklamowe, wideoklipy, filmy promocyjne oraz pisze scenariusze. Aktualnie promuje scenariusze horroru i kryminału.

Komentarze

Dodaj komentarz