Pokażą się w Cannes
Francuskie miasteczko Cannes znane jest na całym świecie dzięki festiwalowi filmowemu, ale Jastrzębie chce tam promować swoją ofertę inwestycyjną! Otrzyma na ten cel blisko 1,07 mln zł dotacji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
Cały projekt, który w nazwie ma m.in. hasło Jastrzębie – twój partner w biznesie, ma przyciągnąć do miasta jak najwięcej kapitału. – Będziemy chcieli to osiągnąć, biorąc udział w z największych targach inwestycyjnych na świecie. W 2013 roku zaplanowano uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych takich jak: MIPIM Cannes we Francji, Real Vienna w Austrii i Expo Real Monachium w Niemczech – wyjaśnia prezydent Marian Janecki. Promowane będą m.in. tereny Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej: Pole Bzie, Pole Ruptawa i Pole Moszczenica. Urzędnikom chodzi o to, aby przybyło tam inwestorów, ale najpierw trzeba zainwestować w dobry marketing. Projekt działań promocyjnych przeszedł ocenę merytoryczną i został zakwalifikowany do dofinansowania. Koszt całkowity zadania wynosi blisko 1,274 mln zł.

Komentarze

Dodaj komentarz