Zdjęcie: Krzysztof Łapka
Zdjęcie: Krzysztof Łapka

- Zapraszamy wszystkich miłośników staroci, kolekcjonerów, wystawców, wielbicieli antyków, artystów, wytwórców rękodzieła, sprzedawców książek, a także wszystkie osoby, które chcą sprzedać lub wymienić używane rzeczy. W Jarmarku mogą brać udział wszyscy, zarówno firmy, jaki i osoby prywatne. Jest to doskonała okazja do rozstania się z niepotrzebnymi już rzeczami, do pozbycia się starych książek, używanych zabawek, odzieży, której już nie nosimy. To też okazja do zaprezentowania wszystkiego tego, co sami potrafimy stworzyć - mówią organizatorzy.

Wyznaczanie miejsc wystawcom odbywa się na bieżąco w godz. 7.00-9.00 bezpośrednio na ulicy Sobieskiego i ulicy Powstańców Śl. Dopuszcza się dojazd samochodami w godz. 5.00-9.00 na czas montażu stoiska oraz w godz. 13.00-16.00 na czas jego demontażu. W innych godzinach, wjazd na deptak będzie możliwy tylko w szczególnych przypadkach.

Ponieważ ulica Sobieskiego z powodu prac budowlanych jest częściowo nieprzejezdna, dlatego wyjątkowo tym razem będą mogli rozstawiać tam swoje stoiska tylko wystawcy, którzy nie muszą wjeżdżać na Jarmark samochodem. Takich ograniczeń nie ma na ulicy Powstańców Śląskich.

Podczas rejestracji wystawcy otrzymają kartę wystawcy, która upoważniać będzie do darmowego parkowania na wewnętrznym parkingu UM Rybnik (wjazd od ul. Miejskiej) oraz do wjazdu na deptak na czas montażu i demontażu stoiska. Po godz. 15.00 wystawcy zobowiązują się do uprzątnięcia i likwidacji swoich stanowisk.

Organizator nie zapewnia żadnych elementów do ekspozycji asortymentu, każdy z wystawców organizuje miejsce ekspozycji we własnym zakresie (można mieć swój namiot na wypadek niepogody). Stanowiska będą usytuowane w miejscu wskazanym przez organizatora. Miejsca te nie mogą zajmować większej powierzchni niż 8 m bieżących. 

Wszelkich informacji udziela Krzysztof Łapka - tel. 513 064 196, e-mail: jarmarkrybnik@wp.pl.

Komentarze

Dodaj komentarz